logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Aukcja z uśmiechem
24.02.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Aukcja z uśmiechem



Zakończyła się internetowa aukcja plakatów „Ja i mój kolega z Afryki” zorganizowana w ramach akcji Uśmiech pełną buzią marki Rama. Zebrane środki – 1,517 zł – zasilą działalność UN World Food Programme i pozwolą na zakup ponad 2 tysięcy posiłków dla dzieci. Przeprowadzona równolegle z aukcją zbiórka do puszek kwestarskich w siedzibie Fundacji Unilever Polska, na której zgromadzono 1000 zł, zapewni dodatkowe 1500 posiłków.

Na rozpoczętej 6 stycznia br. aukcji charytatywnej przez dwa tygodnie można było licytować plakaty przygotowane przez pierwszoklasistów na konkurs „Ja i mój kolega z Afryki”. Celem akcji jest propagowanie zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci oraz uwrażliwianie ich na los ich rówieśników w Afryce.

Aby dodatkowo wesprzeć działalność UN WFP Fundacja Unilever Polska przeprowadziła w swej siedzibie 15 stycznia jednodniową zbiórkę pieniędzy do puszek kwestarskich.

Jeden posiłek dla dzieci w szkołach w Kenii kosztuje 0,65 zł – zebrane pieniądze zapewnią posiłek ponad 3 tysiącom dzieci. Często będzie to jedyny posiłek jaki spożyją w ciągu całego dnia.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek