logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Atlas uczy sztuki wystąpień publicznych
01.10.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Atlas uczy sztuki wystąpień publicznych



26 września w siedzibie Radia Łódź odbyło się bezpłatne szkolenie z wystąpień publicznych dla dzieci z Łodzi i województwa łódzkiego. Przeprowadzone warsztaty są częścią II edycji konkursu krasomówczego EKO–KLEKOT, sponsorowanego w całości przez Grupę Atlas, producenta chemii budowlanej. Konkurs koordynuje Telma Communications Agency.

Konkurs odbędzie się w Łodzi 31 października w studiu koncertowym Radia Łódź im. Henryka Debicha. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzieli się jak występować publicznie, by prezentacja wzbudziła zainteresowanie
i aktywność słuchaczy oraz jak budować relacje z odbiorcami. Szkolenie miało też pomóc młodzieży w przygotowywaniu prezentacji szkolnych, maturalnych oraz konkursowych. Dzieci dowiadywały się m.in. w jaki sposób rozpocząć realizację swoich planów, jak podkreślić swoje atuty oraz jak dopasować swoją prezentację w zależności od oczekiwanych celów i sytuacji. W czasie szkolenia uczestnicy zapoznali się również ze specyfiką pracy radiowca i zwiedzili siedzibę największego radia w regionie łódzkim. Warsztaty dla dwóch grup wiekowych – dzieci ze szkół podstawowych oraz młodzieży z gimnazjów, poprowadził prezenter radiowy Jacek Czekalski, pracujący na co dzień w łódzkiej rozgłośni.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek