logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Tajlandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  23.07.2014

Atakujące przyjemności

Your browser does not support the video tag.


Cukier i tłusty sos lewitują nad głowami ludzi po to, by spaść prosto na nich w najmniej oczekiwanym momencie.

Spot fundacji Thai Health Promotion ukazuje problem nadmiernego spożycia niezdrowej żywności oraz palenia papierosów. Jak podkreśla nadawca: Znacząca liczba chorób niezakaźnych nie ma swojego początku w naszych ciałach. Są one stopniowo „karmione” przez nasze zachowania. Zachęca tym samym do przywiązywania wagi do zdrowego stylu życia. W klipie zostaje przywołany szereg chorób, jak rozedma płuc, rak, cukrzyca czy nadciśnienie, których czynnikiem rozwoju są palenie tytoniu czy spożywanie przetworzonej żywności.

Fundacja Thai Health Promotion, jak podaje na swojej stronie internetowej, za cel przyjęła sobie uświadomienie społeczeństwu tajlandzkiemu, że każdy jest w stanie zapewnić sobie i swoim rodzinie stateczne życie w zdrowiu, bez znaczenia jakiej jest narodowości, rasy czy tego ile ma pieniędzy w portfelu.

Anna Cieciera


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Slow
Czas:
2014.5.24
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Thai Health Promotion Foundation
Media:
Telewizja
Wykonawca:
The Film Factory
Adresaci:
Spożywający niezdrową żywność





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek