────── 28.08.2017
Atak zza ekranu smarftona
Czasami korzystanie z dobrodziejstw technologii i to, co spotyka nas przy tej okazji ze strony innych, potrafi ranić, a nawet… zabić.
Wysyłanie poniżających wiadomości, publikowanie okrutnych plotek o danej osobie, czy wykluczanie z grup online to tylko niektóre formy cyberprzemocy, której ofiar przybywa z roku na rok. Według organizatorów kampanii – organizacji „Make a Change” ze Szwecji – 20% z nich miewa myśli samobójcze. Natomiast co trzecia młoda dziewczyna padła ofiarą przemocy seksualnej w internecie.
Stworzone przez szwedzki oddział agencji DDB printy prezentują przekaz, który trafia do użytkownika z sieci i mediów społecznościowych za pomocą ikonek aplikacji, które zazwyczaj składają się oprócz grafiki z pierwszej litery jej nazwy.
Nazwa kampanii:
Make a Change
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Make a change
Wykonawca:
DDB Szwecja
Hasło kampani:
Help us fight cyber bullying
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy