logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Artyści i dziennikarze o sztuce zaangażowanej
22.05.2013
Tematy: Wydarzenia

Artyści i dziennikarze o sztuce zaangażowanej



Fundacja Sztuka dla Ludzi i Galeria Sztuki w Legnicy zapraszają na spotkania- wykłady w ramach bloku „Sztuka narzędziem dialogu społecznego” organizowane w ramach projektu ONN- Obywatel Nikomu Nieznany.

25 i 26 maja 2013r. (sobota i niedziela) od godz. 14.30 do 17.30 uczestnicy będą mogli poznać artystów, kuratorów sztuki, dziennikarza, inicjatorów działań społecznych działających głównie w obszarze sztuk wizualnych, którzy chcą zmieniać świadomość społeczną, mówić otwarcie o problemach, komentować je oraz pokazywać sposoby ich rozwiązywania.

Spotkanie adresowane jest przede wszystkim do młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej i ma na celu pomoc w odkrywaniu nowych obszarów sztuki oraz byciu jej aktywnymi odbiorcami. Organizatorzy chcą także zachęcić ją do udziału w kolejnej edycji projektu ONN- Obywatel Nikomu Nieznany. Uczestnicy będą sami mieli możliwość użycia języka sztuki (projektowania graficznego- bilbordów, wlepek, przypinek), jako narzędzia do dialogu z rówieśnikami, mieszkańcami Legnicy i okolic. Kolejna tura warsztatów rusza od września 2013. Oprócz młodzieży zaproszeni są także wszyscy zainteresowani tematem. Wstęp jest wolny, nie ma limitu miejsc.

W najbliższy weekend o sztuce zaangażowanej społecznie oraz emocjach w kampaniach społecznych opowiadać będą: Jacek Głomb -Dyrektor Teatru im H. Modrzejewskiej w Legnicy, Michał Bieniek -Dyrektor Przeglądu Sztuki SURVIVAL we Wrocławiu, Agula i Tom Swoboda z Cieszyna – inicjatorzy i kuratorzy międzynarodowych rezydencji artystycznych INCYDENTY, Małgorzata Kazimierczak -artystka multimedialna, kuratorka multidyscyplinarnego festiwalu PODWODNY WROCŁAW i Marcin Świejkowski, dziennikarz portalu kampaniespołeczne.pl. Spotkanie odbędzie się w Galerii Ring (Rynek 12) w Legnicy. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z Nowymi Krajami Członkowskimi Unii Europejskiej.

Szczegółowy program:
25.05 (sobota)
14.30 Marcin Świejkowski – Kampanie społeczne to nie sztuka dla sztuki
15.30 Agula i Tom Swoboda – Incydenty
16.30 Jacek Głomb

26.05 (niedziela)
14.30 Michał Bieniek – Survival przegląd sztuki w ekstremalnych warunkach
15.30 Małgorzata Kazimierczak – Pomiędzy nadawcą a odbiorcą

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym projektu.









10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek