logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Artur Barciś przeciwko drapaniu
27.09.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Artur Barciś przeciwko drapaniu

Your browser does not support the video tag.


Aktor Artur Barciś wystąpił w spocie akcji, która zwraca uwagę na problem alergii, obecności pasożytów lub infekcji skóry u psów, których objawem może być nadmierne, uporczywe drapanie się zwierząt. 

Jak podaje organizator kampanii, Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne, w Polsce żyje ponad 7 milionów psów i 6,5 miliona kotów. Na podstawie danych z raportu Pruritic dogs diary 2013 – przygotowanego przez GfK Animal and Crop Health, szacuje się, że ponad jeden milion psów może cierpieć z powodu uporczywego swędzenia wywołanego alergią, obecnością pasożytów, czy infekcją skóry.

Psy mogą zapadać na różne choroby, których pierwszym symptomem jest uporczywe swędzenie skóry, czyli świąd. czworonogi, tak jak ludzie, aby nie czuć swędzenia, drapią się sprawiając sobie ból. Nagminne podrażnianie skóry może przyjmować postać od lekkiej, mało dokuczliwej dolegliwości, do obsesyjnego stanu, powodującego dotkliwe rany. W wyniku tak męczącej przypadłości czworonogi mogą zmieniać swoje zachowanie. Psy stają się często rozdrażnione i nerwowe, przez co tracą kontakt z domownikami lub chęć do zabawy z innymi zwierzętami.

Jak podkreśla Radosław Marter, prezes Fundacji Towarzystwo Weterynaryjne – Akcja "STOP DRAPANIU" ma na celu uświadomienie właścicielom psów problemu alergii i przyczyn uporczywego swędzenia oraz edukację dotyczącą odróżnienia zwykłego drapania zwierzęcia od świądu, który może być zwiastunem wielu chorób skóry. Kampania ma również uczulić właścicieli czworonogów na ten problem i skłonić ich do reakcji w odpowiednim czasie, aby w porę móc pomóc zwierzęciu.

W ramach akcji powstała strona internetowa www.stopdrapaniu.pl, na której właściciele czworonogów dowiedzą się m.in. jak poznać pierwsze objawy alergii i gdzie szukać pomocy dla swoich pupili. Przygotowano także spot telewizyjny i wyświetlany na ekranach w komunikacji miejskiej oraz spot radiowy, w których wystąpil Artur Barciś. Kampania potrwa do końca grudnia 2016.



Nazwa kampanii:
Stop drapaniu
Czas:
2016.9.14 - 2016.12.31
Nadawca:
Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne
Media:
Telewizja, radio, spoty w komunikacji miejskiej
Adresaci:
Opiekunowie psów





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek