logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko
   ──────  27.09.2016

Artur Barciś przeciwko drapaniu

Your browser does not support the video tag.


Aktor Artur Barciś wystąpił w spocie akcji, która zwraca uwagę na problem alergii, obecności pasożytów lub infekcji skóry u psów, których objawem może być nadmierne, uporczywe drapanie się zwierząt. 

Jak podaje organizator kampanii, Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne, w Polsce żyje ponad 7 milionów psów i 6,5 miliona kotów. Na podstawie danych z raportu Pruritic dogs diary 2013 – przygotowanego przez GfK Animal and Crop Health, szacuje się, że ponad jeden milion psów może cierpieć z powodu uporczywego swędzenia wywołanego alergią, obecnością pasożytów, czy infekcją skóry.

Psy mogą zapadać na różne choroby, których pierwszym symptomem jest uporczywe swędzenie skóry, czyli świąd. czworonogi, tak jak ludzie, aby nie czuć swędzenia, drapią się sprawiając sobie ból. Nagminne podrażnianie skóry może przyjmować postać od lekkiej, mało dokuczliwej dolegliwości, do obsesyjnego stanu, powodującego dotkliwe rany. W wyniku tak męczącej przypadłości czworonogi mogą zmieniać swoje zachowanie. Psy stają się często rozdrażnione i nerwowe, przez co tracą kontakt z domownikami lub chęć do zabawy z innymi zwierzętami.

Jak podkreśla Radosław Marter, prezes Fundacji Towarzystwo Weterynaryjne – Akcja "STOP DRAPANIU" ma na celu uświadomienie właścicielom psów problemu alergii i przyczyn uporczywego swędzenia oraz edukację dotyczącą odróżnienia zwykłego drapania zwierzęcia od świądu, który może być zwiastunem wielu chorób skóry. Kampania ma również uczulić właścicieli czworonogów na ten problem i skłonić ich do reakcji w odpowiednim czasie, aby w porę móc pomóc zwierzęciu.

W ramach akcji powstała strona internetowa www.stopdrapaniu.pl, na której właściciele czworonogów dowiedzą się m.in. jak poznać pierwsze objawy alergii i gdzie szukać pomocy dla swoich pupili. Przygotowano także spot telewizyjny i wyświetlany na ekranach w komunikacji miejskiej oraz spot radiowy, w których wystąpil Artur Barciś. Kampania potrwa do końca grudnia 2016.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop drapaniu
Czas:
2016.9.14 - 2016.12.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne
Media:
Telewizja, radio, spoty w komunikacji miejskiej
Adresaci:
Opiekunowie psów





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek