Zagłada ludzkości, załamanie się klimatu na ziemi, powodzie, huragany, umierające zwierzęta, susza, a potem arktyczna zima to opis kreacji kampanii Greenpeace Izrael. Utrzymany w stylistyce kina katastroficznego trailer filmu „The End of The World. Coming soon” to w rzeczywistości spot internetowej kampanii mającej na celu wzbudzić wśród internautów zainteresowanie problemem globalnego ocieplenia.
Spot został umieszczony w wielu różnych internetowych agregatorach treści video, dzięki czemu liczba odbiorców komunikatu była większa, niż w wypadku kampanii, które bazują jedynie na witrynach organizatora akcji.
Kampanię należy ocenić jako poprawną, niestety nie wyróżnia się spośród innych tego typu realizacji niczym szczególnym. Dla przeciętnego użytkownika internetu może się okazać nudna. Dodatkowo Greenpeace zdaje się nadmiernie eksploatować motywy „topniejących lodowców” i „globalnej powodzi”.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem