logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Aresztowanie w kinie
04.12.2013
Tematy: Kampanie, Ukraina, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Aresztowanie w kinie

Your browser does not support the video tag.


W jednym z ukraińskich kin seans przerwało wtargnięcie zamaskowanych mężczyzn w wojskowych ubraniach. Siłą wyprowadzili jednego z widzów mimo jego głośnych zapewnień o niewinności, a gdy jeden z obecnych zaprotestował i zażądał okazania legitymacji, również został aresztowany.

Po tych wydarzeniach na wyłączonym z wejściem służb ekranie pojawiło się wyjaśnienie – było to przedstawienie zagrane przez profesjonalnych aktorów. Jednak, jak głosił dalszy tekst, podobne sytuacje mają miejsce naprawdę. Akcja została przeprowadzona w Kijowie przez ukraiński oddział Amnesty International i miała na celu zachęcenie do udziału w Maratonie Pisania Listów, organizowanym co roku w okolicach 10 grudnia (Międzynarodowy Dzień Praw Człowieka) przez tę organizację. Uczestnicy piszą listy w obronie konkretnych osób, których prawa zostały złamane.



Nazwa kampanii:
Kidnapping
Czas:
2013.11.25 - 2013.11.26
Nadawca:
Amnesty International Ukraine
Media:
Ambient
Wykonawca:
Tabasco
Adresaci:
Widzowie, obywatele Ukrainy
Hasło kampani:
Your signature has the power to save lifes





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek