logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ArcelorMittal wprowadza w Polsce swój wolontariat
24.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ArcelorMittal wprowadza w Polsce swój wolontariat



Pracownicy ArcelorMittal z Senegalu, Maroka, Argentyny, Brazylii, Kanady oraz wielu innych krajów przyjechali 23 czerwca do Świętochłowic, aby wziąć udział w tygodniowym programie wolontariatu, organizowanym po raz pierwszy w Polsce.

W ramach programu Solidarity Holidays pracownicy ArcelorMittal na całym świecie mogą dobrowolnie wykorzystać tydzień swojego urlopu na bezpłatny udział w wybranym projekcie wolontariatu. Grupa 10 pracowników z całego świata przyjechała dzisiaj do Świętochłowic, aby poznać podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Heiloo i opowiedzieć im o kulturze krajów, z których pochodzą. Ponadto zbudują i wyposażą biblioteki w trzech placówkach wsparcia dziennego, z których korzystać będą dzieci i młodzież pochodzące z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz borykających się z różnymi problemami. W projekcie weźmie udział około 60 wychowanków świetlic w wieku 7-18 lat. Program finansowany jest całkowicie przez firmę ArcelorMittal. Rozpoczynający się dzisiaj program potrwa do końca tygodnia. Uroczyste przekazanie bibliotek nastąpi w piątek.

Do tej pory ok. 240 wolontariuszy ArcelorMittal wzięło udział w 26 projektach realizowanych w 15 krajach. Na ten rok przewidziano realizację 9 projektów, m.in. w Bośni i Hercegowinie, Brazylii, Liberii, RPA i w Polsce. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek