logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Aplikacja, która ułatwia pomaganie
11.09.2014
Tematy: Wydarzenia

Aplikacja, która ułatwia pomaganie



Aplikacja wspierająca działalność charytatywną powstaje z inicjatywy poznańskiej Fundacji Klaster Poznań. Jej zadaniem jest umożliwienie przekazywania środków na wybraną organizację w łatwy i bezpieczny sposób. Charityapps będzie skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i do organizacji. Będzie dostępna na komputery stacjonarne, notebooki oraz na urządzenia mobilne.

Charityapps powstała z myślą o trzech grupach – osobach prywatnych, firmach oraz organizacjach pozarządowych. Należy kliknąć w logo danej organizacji, aby zasilić jej konto kwotą z przedziału od 0,01 do 0,05 zł. Charityapps jest także narzędziem dla firm, które chcą reklamować swoje produkty i usługi, budując jednocześnie wizerunek podmiotu odpowiedzialnego społecznie. Fundusze z reklam zasilają konta organizacji III sektora, wskazanych przez użytkowników sieci.

Po instalacji, aplikacja pojawia się na pulpicie i uruchamia się wraz ze startem systemu. Ekran aplikacji składa się z trzech elementów – wyszukiwarki, która umożliwia przekazanie dotacji wskazanej przez użytkownika organizacji, logotypów losowo wybranych organizacji (którym możemy przekazać dotację, jeśli nie chcemy korzystać z wyszukiwarki) oraz części komercyjnej (moduł skierowany do reklamodawców). Charityapps będzie dostępna dla systemów Windows, Mac OS X i Linux oraz w wersji mobilnej na smartfony i tablety.

Zainteresowanie projektem wyrazili, m.in.: Związek Harcerstwa Polskiego, Fundacja Dobry Duszek, Fundacja Otwieramy Kulturę, Fundacja Pomocy Dzieciom Happy Kids, Fundacja Społeczna Ludzie Dla Ludzi, Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!, Fundacja Mam Marzenie.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek