Piosenkę Roya Orbisona "You got it" śpiewają razem mali pacjenci, ich rodzice oraz lekarze i pielęgniarki. Kreacja nawiązuje do hasła promującego działalność organizacji: "Together we can" (Razem damy sobie radę). Twórcy chcieli odtworzyć atmosferę poświęcenia i solidarności, jaka panuje wśród ludzi zajmujących się ratowaniem zdrowia dzieci. Celem kampanii jest zachęcenie odbiorców do udzielenia wsparcia finansowego, zgodnie z hasłem spotu – "We’ll do anything for them. But we can’t do it alone" (Zrobimy wszystko dla nich. Ale nie damy rady sami).
Spot koncentruje się na emocjach towarzyszących chorobie dziecka, podkreślając, że zarówno rodzice, jak i lekarze i inni pracownicy służby zdrowia dają z siebie absolutnie wszystko, żeby pomóc dzieciom. Kampania ma w ten sposób wzbudzić w odbiorcach poczucie solidarności z chorymi dziećmi.
Sickkids Foundation zajmuje się przede wszystkim działalnością fundraisingową na rzecz The Hospital for Sick Children, specjalistycznego szpitala działającego w Toronto od 1875 roku, prowadzącego zaawansowane badania w dziedzinie pediatrii.
Aleksandra Janowska
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
