Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Niemcy, Problemy społeczne, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 21.07.2017
Antyalkoholowo i kontrowersyjnie
Błękitny Krzyż, chrześcijańska organizacja zajmująca się pomocą uzależnionym od alkoholu, przy współpracy BBDO Berlin stworzyła kontrowersyjną kampanię.
Szkody jakie niesie uzależnienie przedstawiają dwa plakaty zatytułowane „upadek – kobieta” i „upadek – mężczyzna”. Dwójka pijących spożywając alkohol „przepija” również postacie najbliższych osób. Towarzyszy temu hasło kampanii: „alkoholik rani nie tylko siebie”.
Nazwa kampanii:
Downfall - Woman, Downfall - Man
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
www.blaues-kreuz.de
Media:
Print
Wykonawca:
BBDO Berlin
Hasło kampani:
An alcoholic doesn't only harm himself
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór