Co łączy manekina, papugę i zabawkę edukacyjną do nauki języka? Według nadawcy kanadyjskiej kampanii "Crime Stoppers" – symbolicznie odzwierciedlają niemożność mówienia własnym głosem. Reklamy, na których przedstawione są ze słuchawkami telefonicznymi, przygotowała we wrześniu br. agencja Target z St. John’s.
Crime Stoppers to program, który pozwala dostarczać anonimowe informacje o zauważonej działalności przestępczej. Tym samym taka osoba nie jest bezpośrednio zaangażowana w proces dochodzenia. Może ona również ubiegać się o nagrodę, jeśli przedstawione przez nią informacje doprowadzą do aresztowania przestępcy lub wniesienia oskarżenia.
Program Crime Stoppers został opracowany by eliminować strach społeczeństwa przed odwetem przestępców i by zachęcić wszystkich do angażowania się w dbanie o wspólne bezpieczeństwo. Program zapewnia anonimowość – dzwoniący otrzymują kod zamiast pytania o nazwisko, a połączenia nie są śledzone ani rejestrowane.
A. Jastrzębska
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi