logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Anonim w słuchawce
07.09.2010
Tematy: Kampanie, Kanada, Walka z przemocą

Anonim w słuchawce



Co łączy manekina, papugę i zabawkę edukacyjną do nauki języka? Według nadawcy kanadyjskiej kampanii "Crime Stoppers" – symbolicznie odzwierciedlają niemożność mówienia własnym głosem. Reklamy, na których przedstawione są ze słuchawkami telefonicznymi, przygotowała we wrześniu br. agencja Target z St. John’s.

Crime Stoppers to program, który pozwala dostarczać anonimowe informacje o zauważonej działalności przestępczej. Tym samym taka osoba nie jest bezpośrednio zaangażowana w proces dochodzenia. Może ona również ubiegać się o nagrodę, jeśli przedstawione przez nią informacje doprowadzą do aresztowania przestępcy lub wniesienia oskarżenia.

Program Crime Stoppers został opracowany by eliminować strach społeczeństwa przed odwetem przestępców i by zachęcić wszystkich do angażowania się w dbanie o wspólne bezpieczeństwo. Program zapewnia anonimowość – dzwoniący otrzymują kod zamiast pytania o nazwisko, a połączenia nie są śledzone ani rejestrowane.
A. Jastrzębska



Nazwa kampanii:
Crime Stoppers
Czas:
2010.9.1 - 2010.9.30
Nadawca:
Crime Stoppers
Media:
Prasa, plakaty w środkach komunikacji miejskiej
Wykonawca:
Target (St. John's)
Adresaci:
Obywatele Kanady
Hasło kampani:
Use your real voice. Anonymously; Speak for yourself. Anonymity guaranteed (Posłuż się swoim prawdziwym głosem. Anonimowo; Mów za siebie. Anonimowość gwarantowana)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek