Co łączy manekina, papugę i zabawkę edukacyjną do nauki języka? Według nadawcy kanadyjskiej kampanii "Crime Stoppers" – symbolicznie odzwierciedlają niemożność mówienia własnym głosem. Reklamy, na których przedstawione są ze słuchawkami telefonicznymi, przygotowała we wrześniu br. agencja Target z St. John’s.
Crime Stoppers to program, który pozwala dostarczać anonimowe informacje o zauważonej działalności przestępczej. Tym samym taka osoba nie jest bezpośrednio zaangażowana w proces dochodzenia. Może ona również ubiegać się o nagrodę, jeśli przedstawione przez nią informacje doprowadzą do aresztowania przestępcy lub wniesienia oskarżenia.
Program Crime Stoppers został opracowany by eliminować strach społeczeństwa przed odwetem przestępców i by zachęcić wszystkich do angażowania się w dbanie o wspólne bezpieczeństwo. Program zapewnia anonimowość – dzwoniący otrzymują kod zamiast pytania o nazwisko, a połączenia nie są śledzone ani rejestrowane.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu