Mężczyzna w czarnym płaszczu z białymi skrzydłami, stoi na wysokim dachu i twierdzi, że jest Aniołem Stróżem. Pisze listy, które rozrzuca na wietrze, wysyła sms-y. Mówi, że będzie czekał do ostatniej sekundy i nie straci nadziei. Ma coś ważnego do zrobienia.
Internetową kampanię „Guardian Angel” przygotowła agencja TWINGO na zlecenie The Russian Aid Fund. Wszystkie filmy rejestrujące oczekiwanie bohatera na pomoc zamieszczono na stronie 3-letniej Viki Kurbanowej, która urodziła się z wrodzoną wadą serca. Jedynym sposobem na ocalenie jej życia jest przeprowadzenie kosztownej operacji. Anioł wierzy, że chociaż czasu na zebranie funduszy jest bardzo niewiele, to uda się zebrać potrzebne pieniądze, a Vika będzie jeszcze bawić się, śmiać i kochać jak inne dzieci.
Apel przyniósł pożądany efekt: już po 2 dniach ilość zebranych pieniędzy wystarczyła nie tylko na operację Viki, ale także na pomoc dwójce innych dzieci.
Za tę kampanię agencja TWINGO otrzymała główną nagrodę oraz Grand Prix w kategorii Pro Bono na Moskiewskim Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Red Apple w 2010 roku.
Każdego roku 10 tysięcy dzieci w Rosji rodzi się z wrodzonymi wadami serca. Większość z nich wymaga kosztownego leczenia.
A.Zych
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii