logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Rosja, Pomoc społeczna
   ──────  13.09.2011

Anioł Stróż czeka na dachu

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Mężczyzna w czarnym płaszczu z białymi skrzydłami, stoi na wysokim dachu i twierdzi, że jest Aniołem Stróżem. Pisze listy, które rozrzuca na wietrze, wysyła sms-y.  Mówi, że będzie czekał do ostatniej sekundy i nie straci nadziei. Ma coś ważnego do zrobienia.

Internetową kampanię „Guardian Angel” przygotowła agencja TWINGO na zlecenie The Russian Aid Fund. Wszystkie filmy rejestrujące oczekiwanie bohatera na pomoc zamieszczono na stronie 3-letniej Viki Kurbanowej, która urodziła się z wrodzoną wadą serca. Jedynym sposobem na ocalenie jej życia jest przeprowadzenie kosztownej operacji. Anioł wierzy, że chociaż czasu na zebranie funduszy jest bardzo niewiele, to uda się zebrać potrzebne pieniądze, a Vika będzie jeszcze bawić się, śmiać i kochać jak inne dzieci.

Apel przyniósł pożądany efekt: już po 2 dniach ilość zebranych pieniędzy wystarczyła nie tylko na operację Viki, ale także na pomoc dwójce innych dzieci.

Za tę kampanię agencja TWINGO otrzymała główną nagrodę oraz Grand Prix w kategorii Pro Bono na Moskiewskim Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Red Apple w 2010 roku.

Każdego roku 10 tysięcy dzieci w Rosji rodzi się z wrodzonymi wadami serca. Większość z nich wymaga kosztownego leczenia.
A.Zych


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Guardian Angel
Czas:
2010.9.7 - 2010.9.10
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Rosja
Nadawca:
The Russian Aid Fund
Media:
Internet
Wykonawca:
TWINGO
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Cześć. Jestem aniołem stróżem Viki Kurbanovej. Ma 3 lata i wrodzoną wadę serca. Jedyną rzeczą, która może ocalić jej życie jest operacja. Mamy mało czasu. To kwestia dni. Ale jeśli my… jeśli Ty… chcesz jej pomóc, jest nadzieja. Szansa dla małej dziewczynki by żyć jak inne dzieci - bawić się, śmiać się i kochać. Mamy tylko 3 dni. To wystarczy, by uratować ludzkie życie. Albo go nie uratować. Będę czekał do ostatniej sekundy. I nie poddam się. Wierzę, że razem możemy być silniejsi niż czas. Silniejsi





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek