logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Wolontariat
   ──────  05.07.2013

Animowani artyści ratują świat

Your browser does not support the video tag.


Ładna animacja przygotowana wspólnie przez dziewięciu brazylijskich artystów. Plejada kolorowych dobrych duchów, stworzona przez ich realne odpowiedniki przy odpowiednim wyeksponowaniu cech indywidualnych każdego z nich, sprawia, że cała opowieść kończy się szczęśliwie.

Film przy użyciu łatwej do odszyfrowania metafory opowiada historię chłopca i jego psa, którzy zostają ocaloneni dzięki pomocy dziewięciu pozytywnych postaci reprezentujących realnych artystów, takich jak: Clan vfx, Manoel, Quiterio, Lambuja, Eli, Gra Mattar, Fernanda Guedes, Techno Image i Sone.

Kampania została zrealizowana przez brazylijski odział Czerwonego Krzyża w partnerstwie z agencją Age Isobar i porusza kwestię potrzeby zaangażowania się we współpracę z tą organizacją, która pomimo swojej rozpoznawalnej na całym świecie marki, do skutecznego osiągania celów potrzebuje wsparcia osób z zewnątrz. W świecie wirtualnego lajkowania szczytnych idei coraz mniejszy procent społeczeństwa pamięta o rzeczywistym wkładzie i zaangażowaniu się w działalność organizacji trzeciego sektora.

Sam animowany spot zrealizowany na potrzeby akcji jest rezultatem pracy zbiorowej. Hasło projektu „Właśnie tak działa Czerwony Krzyż. Potrzebujemy współpracy każdego. Zostań wolontariuszem”("That’s the way the Red Cross works. We need the cooperation of everyone. Be a volunteer") – zachęca do współpracy nowe, kolorowe i niepowtarzalne postaci.

Na długiej liście celów i zadań Czerwonego Krzyża znajduje się m.in. udzielanie pomocy humanitarnej w czasie klęsk i wojen, docieranie z pomocą socjalną i nauką pierwszej pomocy do odbiorców czy promowanie idei honorowego krwiodawstwa lub rozpowszechnianie znajomości międzynarodowego prawa konfliktów zbrojnych.

Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Artist crowdsourcing
Czas:
2013.4.16 - 2013.5.16
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Wolontariat
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Brasilian Red Cross
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Age Isobar (São Paulo)
Adresaci:
Osoby nieudzielające się wolontariacko
Hasło kampani:
That’s the way the Red Cross works. We need the cooperation of everyone. Be a volunteer. (Właśnie tak działa Czerwony Krzyż. Potrzebujemy współpracy każdego. Zostań wolontariuszem)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek