Animowani artyści ratują świat
Ładna animacja przygotowana wspólnie przez dziewięciu brazylijskich artystów. Plejada kolorowych dobrych duchów, stworzona przez ich realne odpowiedniki przy odpowiednim wyeksponowaniu cech indywidualnych każdego z nich, sprawia, że cała opowieść kończy się szczęśliwie.
Film przy użyciu łatwej do odszyfrowania metafory opowiada historię chłopca i jego psa, którzy zostają ocaloneni dzięki pomocy dziewięciu pozytywnych postaci reprezentujących realnych artystów, takich jak: Clan vfx, Manoel, Quiterio, Lambuja, Eli, Gra Mattar, Fernanda Guedes, Techno Image i Sone.
Kampania została zrealizowana przez brazylijski odział Czerwonego Krzyża w partnerstwie z agencją Age Isobar i porusza kwestię potrzeby zaangażowania się we współpracę z tą organizacją, która pomimo swojej rozpoznawalnej na całym świecie marki, do skutecznego osiągania celów potrzebuje wsparcia osób z zewnątrz. W świecie wirtualnego lajkowania szczytnych idei coraz mniejszy procent społeczeństwa pamięta o rzeczywistym wkładzie i zaangażowaniu się w działalność organizacji trzeciego sektora.
Sam animowany spot zrealizowany na potrzeby akcji jest rezultatem pracy zbiorowej. Hasło projektu „Właśnie tak działa Czerwony Krzyż. Potrzebujemy współpracy każdego. Zostań wolontariuszem”("That’s the way the Red Cross works. We need the cooperation of everyone. Be a volunteer") – zachęca do współpracy nowe, kolorowe i niepowtarzalne postaci.
Na długiej liście celów i zadań Czerwonego Krzyża znajduje się m.in. udzielanie pomocy humanitarnej w czasie klęsk i wojen, docieranie z pomocą socjalną i nauką pierwszej pomocy do odbiorców czy promowanie idei honorowego krwiodawstwa lub rozpowszechnianie znajomości międzynarodowego prawa konfliktów zbrojnych.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu