Mała Ashamoni z Bangladeszu codziennie rano wstaje przed wschodem słońca i jako pierwsza dociera na najlepsze wysypisko śmieci w okolicy, by pomóc swojej rodzinie.
Animowany spot kończy się zdjęciem prawdziwej dziewczynki. To nie bajka. Ashamoni istnieje naprawdę, a dzięki szwedzkiej organizacji Läkarmissionen uczy się czytać, pisać i liczyć, i dzięki temu w przyszłości będzie miała szansę wyrwać się z biedy.
Läkarmissionen jest fundacją działającą na całym świecie od 1958 roku. Razem z lokalnymi partnerami pomaga ludziom w zakresie opieki społecznej, edukacji oraz w usamodzielnieniu się.
Katarzyna Zawadzka
Nazwa kampanii:
Ashamoni
Czas:
2011.8.20
Nadawca:
Läkarmissionen
Media:
Internet
Wykonawca:
Jack Russel (Stockholm)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Act now to change the future for vulnerable people (Zrób coś już teraz, by zmienić przyszłość potrzebujących)
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy