logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  10.07.2011

Angielscy studenci zakończyli misję w Polsce



– Polskie miasta są zaskakująco pełne atrakcji, przed przyjazdem turystów na Euro 2012 warto jednak zadbać o anglojęzyczną informację w przestrzeni miejskiej – oto diagnoza studentów z Londynu, uczestników akcji „Misja 21” zorganizowanej przez „Gazetę Wyborczą”.

W ramach „Misji 21” redakcja „Gazety Wyborczej” zaprosiła 21 studentów dziennikarstwa City University London do 21 największych miast w Polsce, w tym – do czterech miast-gospodarzy meczów Euro 2012. Goście z Londynu spędzili w Polsce co najmniej dziewięć dni, wcielając się w rolę kibiców – turystów i sprawdzając stan przygotowań do EURO 2012 – podróżując, zwiedzając, próbując polskich dań i rozmawiając z mieszkańcami.

Swoje doświadczenia opisywali przede wszystkim na blogu http://misja21.blox.pl, a także Facebooku i Twitterze, robili też zdjęcia i kręcili wideo.

Test „Misji 21” wypadł dla polskich miast korzystnie. Powszechne na Zachodzie stereotypy o Polsce – np. wizja „kraju szarego, postkomunistycznego, zniszczonego przez wojnę” – zostały obalone przy pierwszym kontakcie z rzeczywistością. Piętą achillesową polskiej turystyki okazały się zapuszczone dworce kolejowe oraz brak informacji w języku angielskim w miejscach odwiedzanych przez turystów: na dworcach, w komunikacji miejskiej, w muzeach itp.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek