logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Angielscy studenci zakończyli misję w Polsce
10.07.2011
Tematy: Wydarzenia

Angielscy studenci zakończyli misję w Polsce



– Polskie miasta są zaskakująco pełne atrakcji, przed przyjazdem turystów na Euro 2012 warto jednak zadbać o anglojęzyczną informację w przestrzeni miejskiej – oto diagnoza studentów z Londynu, uczestników akcji „Misja 21” zorganizowanej przez „Gazetę Wyborczą”.

W ramach „Misji 21” redakcja „Gazety Wyborczej” zaprosiła 21 studentów dziennikarstwa City University London do 21 największych miast w Polsce, w tym – do czterech miast-gospodarzy meczów Euro 2012. Goście z Londynu spędzili w Polsce co najmniej dziewięć dni, wcielając się w rolę kibiców – turystów i sprawdzając stan przygotowań do EURO 2012 – podróżując, zwiedzając, próbując polskich dań i rozmawiając z mieszkańcami.

Swoje doświadczenia opisywali przede wszystkim na blogu http://misja21.blox.pl, a także Facebooku i Twitterze, robili też zdjęcia i kręcili wideo.

Test „Misji 21” wypadł dla polskich miast korzystnie. Powszechne na Zachodzie stereotypy o Polsce – np. wizja „kraju szarego, postkomunistycznego, zniszczonego przez wojnę” – zostały obalone przy pierwszym kontakcie z rzeczywistością. Piętą achillesową polskiej turystyki okazały się zapuszczone dworce kolejowe oraz brak informacji w języku angielskim w miejscach odwiedzanych przez turystów: na dworcach, w komunikacji miejskiej, w muzeach itp.

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek