Teledysk do utworu „Na Lata” powstał na obszarze Natura 2000 – Przełom Wisły w Małopolsce. Pokazuje szczęśliwych młodych ludzi w otoczeniu pięknej przyrody i rzadkich gatunków zwierząt. W nagraniu wzięło udział 12 aktorów oraz Andrzej Piaseczny, ambasador kampanii.
Teledysk promuje kampanię „Poznaj swoją Naturę”, prowadzoną przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska. Celem kampanii jest popularyzacja wiedzy na temat obszarów Natura 2000.
Piosenka jest emitowana w rozgłośniach radiowych, a Andrzej Piaseczny wykonuje ją także na żywo podczas koncertów organizowanych w ramach kampanii na 5 obszarach Natura 2000. Zdjęcia do klipu były kręcone właśnie na jednym z projektowych obszarów Natura 2000 − nad Wisłą w okolicach Kazimierza Dolnego. Teledysk odzwierciedla ideę nierozerwalności natury z życiem człowieka. Pokazuje współistnienie człowieka z przyrodą na obszarach Natura 2000. Widzimy więc szczęśliwych, młodych ludzi w otoczeniu malowniczej przyrody – wąwozu, łąk oraz czystych, nadwiślańskich plaż i unikalne gatunki zwierząt, te bardziej znane jak wilk oraz mniej popularne jak derkacz i czapla biała. Przebywając na łonie natury nie zapominajmy, że te wspaniałe miejsca należą do nas – ludzi, ale również do nich – zwierząt – mówi Michał Kiełsznia, Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska.
Na planie zdjęciowym z udziałem 12 aktorów wykorzystano 4 rodzaje kamer, a nad produkcją czuwała 50-osobowa ekipa. Zdjęcia trwały łącznie 27 godzin. Teledysk wyreżyserowała Magdalena Targosz, zdjęcia wykonał Konrad Spyra, natomiast za kreację i produkcję odpowiadała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Szczegóły dotyczące projektu dostępne są na stronie: www.poznajnature.pl oraz portalu Facebook: www.facebook.com/poznajnature .
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl