Za tę kampanię agencja Saatchi&Saatchi z Danii zdobyła Złoto w kategorii „Ambient indoor” w międzynarodowym konkursie London Awards. Akcja nakłaniająca do refleksji nad bezsensowną często konsumpcją papieru, „Save Paper, Save The Planet” została przygotowana dla organizacji WWF. Podajniki papieru zainstalowane w miejskich toaletach w prosty sposób pokazują, że wraz ze wzrostem użycia papieru wzrasta zagrożenie dla Ziemi – znika przyroda, a wraz z nią i ludzie. Ochronę planety należy zacząć od własnych małych działań, jak chociażby oszczędne używanie papieru.
WWF na swoich stronach internetowych oferuje praktyczne poradniki, także z myślą o dużych papierniczych potrzebach korporacji, dotyczące wyboru ekologicznie wytwarzanych papierów i sposobów na ich oszczędne używanie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym