logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ambasady zbierały elektroodpady ze Steną Recycling
19.12.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ambasady zbierały elektroodpady ze Steną Recycling



2200 kg elektroodpadów zebrali pracownicy 11 ambasad, którzy przystąpili do konkursowej zbiórki zorganizowanej przez Stena Recycling i ambasadę Szwecji. Akcja miała miejsce w dniach 2-6 grudnia 2013 r. w Warszawie. Najlepszy wynik osiągnęła ambasada Kanady, która oddała 700 kg zużytego elektrosprzętu. Wręczenie nagród z udziałem wszystkich uczestników konkursu nastąpiło 16 grudnia br. w siedzibie Ambasady Szwecji.

Celem akcji pod nazwą Electronic Waste Collection Week Challenge była promocja proekologicznych postaw i zachowań poprzez zaangażowanie placówek dyplomatycznych w aktywną zbiórkę zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. W konkursowe szranki stanęły ambasady: Danii, Grecji, Kanady, Niemiec, Norwegii, Panamy, Portugalii, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz OSCE Biuro Instytucji Demokratycznych i Praw Człowieka, które z wynikiem 420 kg zajęło drugie miejsce. Dochód uzyskany ze sprzedaży odzyskanych surowców zostanie przekazany na cele charytatywne stowarzyszenia Spouses of Heads of Mission (Małżonkowie Szefów Misji Dyplomatycznych).

Szacuje się, że w ciągu roku w Polsce wyrzucanych jest blisko 240 tys. ton zużytych elektrosprzętów, które przekazane do ponownego przetworzenia są cennym źródłem surowców wtórnych.

Stena odzyskuje i przetwarza wszystkie rodzaje odpadów: makulaturę, plastik, złom metali żelaznych i nieżelaznych oraz odpady niebezpieczne. W 2012 roku Stena Recycling uruchomiła pierwszą stację recyklingu w Warszawie – STENA EkoStację.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek