logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Amazon współpracuje z ośrodkiem dla niesłyszących
23.06.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Amazon współpracuje z ośrodkiem dla niesłyszących



Amazon Polska rozpoczął współpracę ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Dra. Janusza Korczaka z Przemyśla, a jej inauguracją była wizyta 25 niesłyszących i słabosłyszących podopiecznych ośrodka w centrum logistycznym Amazon w Bielanach Wrocławskich.

Młodzież szkolna w wieku 16-19 lat, która odwiedziła centrum logistyczne Amazon w ostatnią środę to wychowankowie, którzy wykazywali dotychczas zainteresowanie szeroko pojętą inżynierią i technologią. Celem wizyty było zaszczepienie wśród młodych ludzi pasji do tych dziedzin. Wycieczkę po centrum logistycznym poprowadził jego dyrektor generalny Marian Sepesi, który szczegółowo pokazał i przy pomocy kadry nauczycielskiej tłumaczącej na język migowy opowiedział o procesach mających w nim miejsce.

Oprócz wycieczki miał miejsce wykład, podczas którego managerowie działów m.in. HR i operacyjnego opowiedzieli o pracy w Amazon. W spotkaniach w młodzieżą wzięli też udział wolontariusze będący pracownikami Amazon, którzy opowiedzieli o swojej pracy i doświadczeniach z nią związanych.

Współpraca Amazon z ośrodkiem z Przemyśla ma mieć stały charakter, a wycieczki mające zainspirować młodzież do rozwoju swojej kariery zawodowej będą odbywać się regularnie.

Rozpoczęcie współpracy jest kolejnym krokiem europejskiej sieci Amazon we wspieraniu osób mających problemy ze słuchem. W niemieckich centrach logistycznych Amazon zatrudnia niedosłyszących pracowników, którzy pełnią takie same funkcje jak osoby w pełni słyszące.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek