logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Always i dziewczyny nie do zatrzymania
16.07.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Always i dziewczyny nie do zatrzymania

Your browser does not support the video tag.


Nowy spot, przygotowany przez markę Always w ramach kampanii na rzecz podnoszenia pewności siebie u dziewcząt i kobiet, zwraca uwagę na ograniczenia, jakie narzuca płci żeńskiej społeczeństwo. Firma rozpoczęła współpracę z naukowcami oraz organizacją TED, by uczyć dziewczęta pewności siebie w okresie dojrzewania.

Film został przygotowany we współpracy z dokumentalistką Lauren Greenfield, która jest autorką viralovego spotu „Always#JakDziewczyna„, stworzonego w ubiegłym roku. Dziewczyny i kobiety w różnym wieku i z różnych środowisk zostały zapytane o to, czy kiedykolwiek usłyszały, że powinny coś zrobić lub nie powinny czegoś robić tylko dlatego, że są dziewczętami. Materiał prezentuje ich odpowiedzi.

Marka rozpoczyna tworzenie Międzynarodowego Programu Nauczania Pewności Siebie Always. Program jest opracowywany we współpracy Always z coachami oraz ekspertami. Zakłada się, że w ciągu roku dotrze on do 20 milionów dziewcząt w 65 krajach. TED, organizacja non-profit, zobowiązała się do wsparcia firmy w nauczaniu pewności siebie młodych dziewcząt. W pierwszym etapie tej współpracy Always i TED opracują zagadnienia wspierające budowanie pewności siebie oraz rozpowszechnią je poprzez TED-Ed, platformę edukacyjną, która ułatwi przekazywanie materiałów dalej.

Na zlecenie firmy w Polsce przeprowadzono badania (czerwiec 2015, MSLGROUP Research; 1 501 Polaków (990 Polek w wieku 16-24 i 511 Polaków w wieku 16-24) , z których wynika m.in., że prawie połowa dziewcząt (49%) w wieku od 16 do 24 czuje, że po okresie dojrzewania brakowało im pewności siebie, żeby robić cokolwiek by chciały; więcej niż cztery na pięć dziewcząt (87%) czuje nacisk, że powinny zachowywać się i czuć w pewien określony sposób; 78% dziewcząt, które uważały, że społeczeństwo ogranicza dziewczyny, stwierdziło, iż ma to negatywny wpływ na ich życie; dziewczyny częściej niż chłopcy (o 33% częściej) mówią, że ze względu na płeć nie czują się komfortowo podczas aktywności w szkole.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek