logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  16.07.2015

Always i dziewczyny nie do zatrzymania

Your browser does not support the video tag.


Nowy spot, przygotowany przez markę Always w ramach kampanii na rzecz podnoszenia pewności siebie u dziewcząt i kobiet, zwraca uwagę na ograniczenia, jakie narzuca płci żeńskiej społeczeństwo. Firma rozpoczęła współpracę z naukowcami oraz organizacją TED, by uczyć dziewczęta pewności siebie w okresie dojrzewania.

Film został przygotowany we współpracy z dokumentalistką Lauren Greenfield, która jest autorką viralovego spotu „Always#JakDziewczyna„, stworzonego w ubiegłym roku. Dziewczyny i kobiety w różnym wieku i z różnych środowisk zostały zapytane o to, czy kiedykolwiek usłyszały, że powinny coś zrobić lub nie powinny czegoś robić tylko dlatego, że są dziewczętami. Materiał prezentuje ich odpowiedzi.

Marka rozpoczyna tworzenie Międzynarodowego Programu Nauczania Pewności Siebie Always. Program jest opracowywany we współpracy Always z coachami oraz ekspertami. Zakłada się, że w ciągu roku dotrze on do 20 milionów dziewcząt w 65 krajach. TED, organizacja non-profit, zobowiązała się do wsparcia firmy w nauczaniu pewności siebie młodych dziewcząt. W pierwszym etapie tej współpracy Always i TED opracują zagadnienia wspierające budowanie pewności siebie oraz rozpowszechnią je poprzez TED-Ed, platformę edukacyjną, która ułatwi przekazywanie materiałów dalej.

Na zlecenie firmy w Polsce przeprowadzono badania (czerwiec 2015, MSLGROUP Research; 1 501 Polaków (990 Polek w wieku 16-24 i 511 Polaków w wieku 16-24) , z których wynika m.in., że prawie połowa dziewcząt (49%) w wieku od 16 do 24 czuje, że po okresie dojrzewania brakowało im pewności siebie, żeby robić cokolwiek by chciały; więcej niż cztery na pięć dziewcząt (87%) czuje nacisk, że powinny zachowywać się i czuć w pewien określony sposób; 78% dziewcząt, które uważały, że społeczeństwo ogranicza dziewczyny, stwierdziło, iż ma to negatywny wpływ na ich życie; dziewczyny częściej niż chłopcy (o 33% częściej) mówią, że ze względu na płeć nie czują się komfortowo podczas aktywności w szkole.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek