logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  29.09.2009

Alkojazda z Zarządem Transportu Miejskiego



Stołeczny ratusz wspólnie z Zarządem Transportu Miejskiego promuje trzeźwość na drodze – prowadzona na przełomie sierpnia i września kampania miała uświadomić mieszkańcom Warszawy jak duże zagrożenie na drodze stwarza pijany kierowca. Jej celem było propagowanie trzeźwości oraz ostrzeganie, że jazda po alkoholu jest niebezpieczna nie tylko dla kierowców, ale również dla innych użytkowników dróg.

Mieszkańcy Warszawy mieli okazję przekonać się o tym osobiście podczas zorganizowanych w ramach kampanii jazd w alkogoglach na placach manewrowych. Alkogogle to specjalne okulary, które zniekształcają postrzegany przez ich użytkownika obraz. Osoba, która je założy widzi świat takim, jak ktoś, kto ma we krwi 2 promile alkoholu. Świat wiruje przed oczami, a wszystko widać podwójnie. Ze względu na bezpieczeństwo, manewry samochodowe w alkogoglach odbywały się 26 sierpnia, 12 września, oraz 26 września na zamkniętych placach manewrowych pod okiem doświadczonych instruktorów.

– Pijani kierowcy wiozą śmierć. Policyjne statystyki dotyczące wypadków spowodowanych przez kierowców „na podwójnym gazie”, są zatrważające. Dlatego zdecydowaliśmy się przystąpić do kampanii. Chcemy by kierowcy autobusów komunikacji miejskiej w Warszawie dawali wszystkim bardzo pozytywny przykład. Ale nie tylko. To również czytelny sygnał, że – jeśli chodzi o alkohol i prowadzenie pojazdów – obowiązuje u nas zasada „Zero tolerancji”. Wszelkie wykryte przypadki nadużyć ze strony kierowców były i będą traktowane z pełną surowością– powiedział Leszek Ruta, Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie.

W październiku, na billboardach przy trasach wylotowych z Warszawy pojawią się specjalne plakaty, a każdy nowy kierowca, odbierając prawo jazdy, otrzyma ulotkę informującą o wypadkach spowodowanych przez nietrzeźwych kierowców i ostrzegającą przed konsekwencjami jazdy po spożyciu alkoholu.

Partnerami kampanii są: Komenda Stołeczna Policji, Stowarzyszenie „Trzeźwy Kierowca”, Zarząd Transportu Miejskiego oraz Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek