Alkoholicy duszą swoje rodziny
Te ilustracje nie są wesołe i wcale takie być nie powinny. W smutnym świecie, bohaterowie kampanii piją alkohol dusząc swoich najbliższych.
O zgubnych konsekwencjach nadmiernego spożywania alkoholu ma przekonać odbiorców kampania przygotowana przez brazylijską agencję JWT. Celem akcji jest poinformowanie osób, które czują, że sytuacja wymyka im się spod kontroli, o tym, gdzie mogą szukać wsparcia. Na przykład – we wspólnocie Anonimowych Alkoholików w São Paulo, która uruchomiła niedawno telefon zaufania.
W ramach kampanii przygotowano dwie ilustracje wykonane ołówkiem przez Silvio Medeiros (finalista Festiwalu w Cannes 2012). Kreacje przyciągają uwagę niecodzienną techniką i precyzyjnym wykonaniem.
Reklamy przekazują ideę, że ofiarą alkoholizmu są także członkowie rodziny. Tezę podkreśla hasło kampanii „Alcoholics never drink alone” (Alkoholicy nigdy nie piją samotnie). Hasło jest przewrotne i wykorzystuje powszechne przekonanie, że symptomem choroby jest samotne picie. Tymczasem według autorów kampanii alkoholicy nie piją sami, bo konsekwencje ich nałogu zawsze dotykają także innych.
Aleksandra Janowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”