logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Akcja społeczno-edukacyjna Żonkile
27.09.2017
Tematy: Kampanie, Polska

Akcja społeczno-edukacyjna Żonkile



„Łączy nas pamięć”

Muzeum history Żydów Polskich jest nowoczesną instytucją kultury oraz miejscem spotkań i dialogu tych wszystkich, którzy pragną lepiej poznać przeszłość i współczesną kulturę żydowską.  Akcja społeczno-edkacyjna Żonkile została zainicjowana w 2013 r. jako odpowiedź na niską wiedzę o powstaniu w Getcie Warszawskim.  Organizacja akcji opiera się na zaangażowaniu ok. 1000 wolontariuszy, którzy w rocznicę wybuchu powstania, 19 kwietnia, przekazują przechodniom papierowe żonkile-symbol pamięci o powstaniu  wrap z informacją o tym wydarzeniu. W tym roku rozdano ich około 60 000. Specjalnie na rocznicę przygotowany został film  edukacyjny „Nie było żadnej nadziei. Powstanie w getcie warszawskim 1943”, któremu towarzyszył pakiet materiałów edukacyjnych dla szkół ponadgimnazjalnych. Ponadto udostępniono materiały dydaktyczne bibliotekom i szkołom podstawowym. Akcji towarzyszyła szeroko zakrojona kampania promocyjna wykorzystująca działania outdoorowe, social media i media tradycyjne.  Za projekt odpowiada Muzeum Historii Żydów Polskich.

 



Nazwa kampanii:
Akcja społeczno-edukacyjna Żonkile
Wykonawca:
Muzeum Historii Żydów Polskich





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek