logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Akcja PIT w Galerii Handlowej Solvay Park
17.04.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Akcja PIT w Galerii Handlowej Solvay Park



W weekend 21 i 22 kwietnia, w godzinach od 12:00 do 18:00 w Galerii Solvay Park w Krakowie będzie można skorzystać z darmowych porad doradców podatkowych, którzy pomogą w prawidłowym wypełnieniu deklaracji PIT. To także szansa by zapoznać się z działalnością lokalnych organizacji pożytku publicznego i zadecydować komu przekazać 1% swojego podatku.

Na miejscu będzie można wypełnić deklarację PIT. Przewidziane jest również stanowisko e-PIT, skąd będzie można drogą elektroniczną wysłać deklarację PIT-37 do swojego Urzędu Skarbowego. Każdy zainteresowany będzie mógł zasięgnąć pomocy u doradcy podatkowego, dowiedzieć się wszystkiego na temat: sposobu rozliczenia podatku
z małżonkiem, samodzielnie lub wspólnie z dzieckiem, rodzajów i wysokości przysługujących mu ulg, odliczenia kosztów leczenia i rehabilitacji oraz możliwości rozliczenia zarobków zagranicznych, jak też w jaki sposób przekazać 1 %.

– Mamy nadzieję, że wszyscy Ci, którzy jeszcze nie zdążyli się rozliczyć i złożyć deklaracji PIT skorzystają w ten weekend z pomocy profesjonalnych doradców podatkowych – mówi Paulina Nogieć, Marketing Manager Solvay Park. Akcja z założenia ma się również przysłużyć wsparciu lokalnych Organizacji Pożytku Publicznego, będących beneficjentami odpisu 1% od podatku, dlatego przestrzeń naszej galerii udostępniona została kilkunastu organizacjom działającym na terenie Krakowa i małopolski. 1% naszego podatku to przecież pomoc która nic nie kosztuje.– dodaje.

W Galerii Solvay Park zainteresowani będą mogli porozmawiać z przedstawicielami kilkunastu organizacji z Krakowa i województwa małopolskiego oraz zdecydować, którą z nich chcą wesprzeć. Obowiązek złożenia PIT-u ubiega 30 kwietnia br., można go wysłać listem poleconym, złożyć osobiście w Urzędzie Skarbowym lub wysłać drogą elektroniczną.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek