Z okazji wielkiego bazaru mody przeciw AIDS, odbywającego się raz do roku we Francji, organizacja AIDES we współpracy z BETC Euro RSCG zrealizowała kampanię informującą o wydarzeniu.
W kreacjach wykorzystano podobieństwo krawieckiej poduszki na szpilki do wirusa HIV – szpilki wypadają z poduszki, a motto brzmi: „La mode peut aussi reculer le sida” (Moda również może powstrzymać AIDS). Dodatkowo film reklamowy zachęca do kupowania na bazarze topów Vanessy Bruno, szortów Agnès B oraz kozaków Yves Saint Laurent, bo dochód z ich sprzedaży przeznaczony był na działania prewencyjne HIV/AIDS.
Bazar odbył się w Paryżu i Marsylii na początku czerwca. W wydarzenie zaangażowało się w sumie około 160 kreatorów mody, wśród nich m.in.: Isabel Marant, Azzedine Alaia, Jean- Paul Gaultier, Christian Lacroix, Sonia Rykiel, Jean – Charles de Castelbajac, Valérie Toranian, Agnès B, Vanessa Bruno i Yves Saint Laurent. W ramach promocji wydarzenia prowadzono również blog http://braderiedelamode.aides.org
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu