logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Agora chce odbudować wieś
10.09.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Agora chce odbudować wieś



W piątek, 8 września br., w radiostacjach Grupy Radiowej Agory rozpoczęła się akcja charytatywna „Odbudowujemy wieś Wysoka Zaborska”. Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio prowadzą zbiórkę na rzecz rodzin poszkodowanych podczas nawałnic.

W pomorskiej miejscowości Wysoka Zaborska sierpniowe nawałnice spowodowały ogromne spustoszenia, które dotknęły wszystkich mieszkańców. Zniszczone zostały domy, budynki gospodarcze i dobytek – niejednokrotnie cały dorobek życia poszkodowanych rodzin.

Radiostacje Agory uruchomiły zbiórkę dla potrzebujących – wpłat można dokonywać na rachunek PL 78 2190 0002 3000 0046 8277 0104. Wszystkie zebrane pieniądze zostaną przekazane Gminie Brusy na terenie której leży osada Wysoka Zaborska.

W akcję zaangażowały się redakcje stacji Grupy Radiowej Agory: Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda oraz Rock Radia. Na swoich antenach będą zachęcały do wzięcia udziału w zbiórce funduszy, a także nadadzą relacje ze zniszczonych miejscowości.

Dodatkowo została uruchomiona specjalna strona internetowa dedykowana zbiórce – Radioagora.pl/pomagamy, na którą wejść można za pośrednictwem stron stacji radiowych Agory. Informacje na temat akcji będą przekazywane także na stronach stacji oraz na ich fanpage’ach w mediach społecznościowych.

Wyniki akcji zostaną ogłoszone w poniedziałek, 18 września br.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek