Agencja IQ Marketing zaprasza do udziału w projekcie Dzień z Przyszłością, realizowanym wspólnie z Fundacją Miasto Słów oraz Domem Dziecka nr 13 w Otwocku. Celem przedsięwzięcia jest wsparcie młodzieży z domu dziecka we wkraczaniu w dorosłość, rozwijaniu pasji i zainteresowań oraz zwiększaniu szans na rynku pracy.
W ramach inicjatywy Dzień z Przyszłością, agencje IQ Marketing i AtomClick „podarowały” młodym ludziom jeden dzień – 29 lutego. Podczas tego dnia wychowankowie domu dziecka mieli okazję sprawdzić, jak wygląda praca w agencji reklamowej, poznali specyfikę wybranych zawodów, wdrożyli w życie własne pomysły kreatywne.
Propagując ideę Dzień z Przyszłością, agencja IQ Marketing wysłała do swoich klientów i partnerów biznesowych zaproszenie do projektu. Powstała również strona internetowa www.29lutego.org, na której można śledzić przebieg akcji, poznać marzenia młodzieży z domu dziecka oraz dowiedzieć się jak przystąpić do inicjatywy.
– Jesteśmy przekonani, że jeden dzień może zmienić całe życie. Dla nas był to czas wyjątkowy
i pozwolił spojrzeć na świat oczami młodych ludzi. Dla naszych gości był to dzień, który dał inspirację i otworzył nowe możliwości. Mocno wierzymy, iż takich dni może być więcej i nasi partnerzy biznesowi przyłączą się do akcji – powiedziała Magdalena Marczakiewicz, PR Manager w IQ Marketing.
Dzień z Przyszłością to kolejny projekt IQ Marketing realizowany wspólnie z Fundacją Miasto Słów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”