Od wtorku, 14 czerwca, w sklepach Tchibo oraz w e-sklepie tchibo.pl dostępna jest kolekcja „Królestwo barw”, w której znajdują się m. in. ubrania z afrykańskiej bawełny sygnowanej logo „Cotton made in Africa”. Każdy, kto kupi produkty oznaczone logo projektu przyczyni się do poprawy warunków życia afrykańskich rolników i ich rodzin.
Celem działań realizowanych w ramach projektu „Cotton made in Africa” jest pomoc afrykańskim plantatorom bawełny i ich rodzinom w osiągnięciu pełnej samodzielności w produkcji wysokiej jakości bawełny, przyjaznej dla środowiska naturalnego i społeczeństwa. Liczne szkolenia dotyczące wydajnych metod uprawy pozwalają plantatorom produkować większą ilość bawełny i tym samym zwiększyć ich dochód. Jest to szczególnie istotne, biorąc pod uwagę fakt, że dla ponad 20 milionów mieszkańców Afryki uprawa bawełny stanowi główne i często jedyne źródło dochodu.
W 2010 roku, ramach inicjatywy „Cotton made in Africa” Tchibo zaangażowało się w projekt szkolny w Beninie, którego celem jest poprawa szkolnej infrastruktury i jakości nauczania w tej zachodnioafrykańskiej republice, zaliczanej do najbiedniejszych regionów świata. Do 2013 roku w sześciu gminach, powstaną nowe szkoły i stołówki, a w dziesięciu już istniejących placówkach zostanie podłączona elektryczność lub systemy fotowoltaniczne.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022