logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Norwegia, Inne, Pomoc rozwojowa
   ──────  12.11.2014

Afryka? To taki kraj

Your browser does not support the video tag.


Ile krajów jest w Afryce? Jeden, dwa, pięć czy pięćdziesiąt cztery? Niestety, bezpośrednie połączenie z mieszkającym tam się zawiesza, nie można zatem wykorzystać koła ratunkowego. Jeden? – z wahaniem odpowiada uczestniczka. Prowadzący jej gratuluje – właśnie wygrała program i zostaje wolontariuszką, która uratuje Afrykę.

Spot "Who wants to be a volunteer?" ("Kto chce zostać wolontariuszem?" – tytuł nawiązuje do nazwy teleturnieju "Who wants to be a millionaire?" "Kto chce zostać milionerem?", emitowanego na licencji w polskiej telewizji pod tytułem "Milionerzy") promuje internetowe głosowanie Rusty Radiator na najlepsze i najgorsze kampanie z zakresu pomocy rozwojowej. Zostaną one nagrodzone odpowiednio Złotym i Zardzewiałym Kaloryferem. Kolejną już edycję konkursu organizuje SAIH, Norwegian Students and Academics International Assistance Fund (Fundusz Pomocy Międzynarodowej Studentów i Naukowców w Norwegii), a promujący go film, tak jak zeszłoroczny "Let’s save Africa – Gone wrong" przedstawia często powtarzane stereotypy na temat Afryki i brak wiedzy na jej temat. Konkurs ma na celu walkę ze stereotypowym przedstawianiem krajów rozwijających się i promocję kreatywności w reklamie społecznej. 

Głosować można na stronie www.rustyradiator.com. O tytuł najlepszej reklamy walczą m.in. kampania Save The Children UK "Most shocking second a day video" i norweskiego oddziału SOS Wiosek Dziecięcych "Would you give your jacket to Johannes?". Do Zardzewiałego Kaloryfera nominowano m.in. "The most important 'sexy’ model video ever" przygotowaną dla Save The Children USA oraz "Save the child" organizacji Feed the Child.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Who wants to be a volunteer?
Czas:
2014.11.7
Tematy:
Inne, Pomoc rozwojowa
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
SAIH - Norwegian Students and Academics International Assistance Fund
Media:
Internet
Wykonawca:
iKind Productions
Adresaci:
Internauci, odbiorcy kampanii z zakresu pomocy rozwojowej





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.12.2023

    Cały świat na tym korzysta


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 29.11.2023

    Na światło dzienne


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Cisza aż dudni


  • 23.11.2023

    DeepSteki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek