Słynny wynalazca Adam Słodowy powrócił. Jest bohaterem drugiego odcinka kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. Spot ze Słodowym wchodzi właśnie na ekrany najwiekszych polskich stacji telewizyjnych.
Kampania informacyjna Ministestwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców telewizyjnych dotycząca procesu cyfryzacji rozpoczęła się w połowie lipca tego roku emisją spotu pt. "W starym kinie". Autorem wszystkich 9 spotów przygotowanych w ramach kampanii jest Fabryka Komunikacji Społecznej.
Słodowy wpisuje się w humorystyczną konwencję całej kampanii, odwołującej się do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. Tytułowego bohatera gra Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda.
– Pan Słodowy to jeden z moich ulubionych spotów z całej serii. Wzbudza sympatię i sentyment do młodzieńczych czasów majsterkowania. O procesie cyfryzacji moglibyśmy mówić na tysiące sposobów, moim zdaniem wybraliśmy jednak optymalny – wskazujemy głównie o korzyści wynikające z nowej technologii i przy okazji zapewniamy widzom 30 sekund rozrywki. – mówi Ireneusz Stankiewicz, partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa 2 lata. Kampanijne spoty będą prezentowane na ekranach telewizji: TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls.
Celem kampanii ma być przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Stopniowe wdrażanie technologii cyfrowej rozpoczęło się już w 2010 roku. Sygnał analogowy ma być całkowicie zastąpiony przez cyfrowy (co oznacza wyłączenie nadajników analogowych) nie później niż 31 lipca 2013 r. Zgodnie z ustawą, nadawcy mają emitować spoty promujące naziemną telewizję cyfrową dwa razy dziennie między godziną 6 a 23.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up