Giełdowy dystrybutor IT zacieśnia współpracę z galerią aTak działającą przy Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Marka własna ABC Daty – Colorovo obejmie mecenat galerii, a do pomysłu wsparcia galerii spółka zaprosiła swoich partnerów.
Projekt zainicjowany przez ABC Data spotkał się z dużym zainteresowaniem, a rolę Mecenasów Galerii Sztuki aTak przyjęły firmy z branży IT. Pierwsze umowy zostały już podpisane. Mecenat dotyczy sponsoringu galerii przez rok, a także przez okres trwania jednej wystawy Jana Lebensteina. Wernisaż dzieł artysty, już pod szyldem Mecenasów: APC, D-Link, Ever, Molex, Wincor-Nixdorf, a także ABC Data i Colorovo, odbył się 26 kwietnia 2012 roku.
– Chcieliśmy zacieśnić naszą współpracę z galerią aTak i tak powstał pomysł mecenatu, do którego zaprosiliśmy firmy współpracujące z ABC Data. Mecenat to wsparcie dla galerii, a także istotne narządzie PR i marketingu w kreowaniu wizerunku firmy. Inwestowanie w sztukę działa nobilitująco, a także sprzyja budowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu. Sztuka wnosi coś więcej do biznesu niż tylko promocję logo przedsiębiorstwa. Tworzy wizerunek i przyjazny klimat komunikacji społecznej. – mówi Łukasz Tręda, prezes ABC Data Marketing.
ABC Data już od ponad dwóch lat współpracuje z galerią aTak, która powstała z inicjatywy Krzysztofa Musiała, jednego z najbardziej znanych i cenionych prywatnych kolekcjonerów polskiej sztuki współczesnej i jednocześnie założyciela firmy ABC Data. Efektem wspólnych działań jest między innymi wystawa w warszawskim budynku giełdowego dystrybutora IT. W siedzibie spółki znajdują się obrazy z prywatnej kolekcji Krzysztofa Musiała, które pokazywane były w muzeach i galeriach w całej Europie.
Galeria aTAK wystawia i promuje polskich artystów współczesnych, zarówno klasyków, jak i artystów średniego i najmłodszego pokolenia. Galeria regularnie wydaje albumowe katalogi do wystaw w polskiej i angielskiej wersji językowej, a do współpracy zaprasza wybitnych autorów i kuratorów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!