Obraz z monitoringu – człowiek przywiązuje psa do bramy i odchodzi. Nagranie spod swojej siedziby opublikowała prozwierzęca fundacja, informując, że rano znaleziono tylko naderwaną smycz. Na profilu fundacji rozgorzała dyskusja, w której internauci wyrażali zbulwersowanie i chęć pomocy w poszukiwaniach sprawcy porzucenia. Następnego dnia fundacja poinformowała, że nagranie jest prowokacją mającą na celu zwrócenie uwagi na problem wzrostu liczby porzucanych zwierząt podczas wakacji, który w tym okresie jest o 20-25% wyższy niż zazwyczaj (dane Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami).
Każdego roku w lecie pojawiają się doniesienia o zwierzętach wyrzuconych z samochodu, porzuconych w lesie, przywiązanych do drzewa, znaku drogowego. Liczba porzuceń wzrasta, ponieważ właściciele nie wiedzą, co zrobić ze swoim psem czy kotem na czas urlopu. Twórcy kampanii "XI. Nie porzucaj" zamierzają stworzyć serwis, który będzie bazą hoteli dla zwierząt i hoteli przyjaznych czworonogom. Projekt można wesprzeć na stronie wspieram.to/nieporzucaj.
Misją akcji Karmimy Psiaki jest eliminowanie bezdomności zwierząt, poprzez znajdowanie im domów, pomoc schroniskom oraz popularyzację odpowiedzialnych adopcji. Obecnie pod stałą opieką Fundacji Sarigato jest 16 schronisk z całej Polski, natomiast wsparcia udzielono w sumie 40 placówkom i fundacjom. W ramach akcji Karmimy Psiaki fundacja przekazała prawie 20 ton karmy do potrzebujących schronisk, znalazła dom dla 550 psów i przeprowadziła 8 kampanii społecznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?