Do wózka sklepowego ktoś włożył telewizor, głośnik i aparat fotograficzny. "Nie samym chlebem człowiek żyje. Zaspokój głód kulturalny" apeluje Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Bezpośrednim impulsem do rozpoczęcia kampanii było otwarcie Galerii Kaskada. Jest to kolejne już centrum handlowe w Szczecinie, przy czym po wojnie w tym mieście wybudowano tylko jeden obiekt kulturalny – Teatr Lalek Pleciuga. Twórcy chcą zachęcić mieszkańców do uczestnictwa w kulturze i zwrócić uwagę na konieczność wspierania sztuki przez władze miasta.
Zamek Książąt Pomorskich jest samorządową wojewódzką instytucją kultury. Przygotowane są w nim koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne oraz spotkania naukowe i popularnonaukowe.
Copywriter kampanii, Kamil Robak, jest również autorem regionalnej kampanii antytytoniowej i kampanii przeciw łamaniu praw człowieka w Chinach. Wspólnie z Katarzyną Pawlikowską przygotowali także aktualnie prowadzoną w szczecińskich restauracjach akcję przeciwko wyrzucaniu żywności.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj