Do wózka sklepowego ktoś włożył telewizor, głośnik i aparat fotograficzny. "Nie samym chlebem człowiek żyje. Zaspokój głód kulturalny" apeluje Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Bezpośrednim impulsem do rozpoczęcia kampanii było otwarcie Galerii Kaskada. Jest to kolejne już centrum handlowe w Szczecinie, przy czym po wojnie w tym mieście wybudowano tylko jeden obiekt kulturalny – Teatr Lalek Pleciuga. Twórcy chcą zachęcić mieszkańców do uczestnictwa w kulturze i zwrócić uwagę na konieczność wspierania sztuki przez władze miasta.
Zamek Książąt Pomorskich jest samorządową wojewódzką instytucją kultury. Przygotowane są w nim koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne oraz spotkania naukowe i popularnonaukowe.
Copywriter kampanii, Kamil Robak, jest również autorem regionalnej kampanii antytytoniowej i kampanii przeciw łamaniu praw człowieka w Chinach. Wspólnie z Katarzyną Pawlikowską przygotowali także aktualnie prowadzoną w szczecińskich restauracjach akcję przeciwko wyrzucaniu żywności.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów