A może nie korzystasz z elektryczności?
Na początku lutego rozpoczęła się pierwsza w historii Belgii kampania społeczna na temat energii atomowej. Ma skłonić społeczeństwo belgijskie do refleksji nad budową elektrowni jądrowych ("L’énergie nucléaire. Y avez-vous déjà réfléchi?" – Czy już zastanwiłeś się nad energią atomową?), a dokładniej – przekonać do niej. Kampania zdobyła już nagrodę za wybitną komunikację podczas Międzynarodowej Konferencji PIME w Edynburgu (konferencja do spraw komunikacji nuklearnej, 15-18 luty).
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy stworzony przez agencję Saatchi & Saatchi. Na filmie przy stole kreślniczym siedzi mężczyzna, który myśli o przyszłości swojej rodziny i zastanawia się skąd będzie czerpać energię.
W ramach kampanii, na stronie www.nuclearforum.be, każdy może wyrazić swoją opinię na temat zarówno kampanii jak i energii jądrowej. Organizacja Forum Nucléaire twierdzi, że można być za budową elektrowni atomowych, można być przeciw, ale nie można nie mieć żadnego zdania.
Energia atomowa stanowi 55% zasobów elektrycznych Belgii, a więc problem ten dotyczy wszystkich Belgów.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu