A jeśli przyjaciel z Facebooka potrzebowałby krwi?
Prywatne informacje z Facebooka wykorzystuje kampania promująca krwiodawstwo. Nadawcą tej niezwykłej kampanii jest Instytut Hematologii w Bahia, jednej z 26 prowincji w Brazylii. Z badań Instytutu wynika, że Brazylijczycy oddają krew przede wszystkim z myślą o swoich najbliższych – rodzinie i przyjaciołach. Tymczasem banki krwi w całym kraju mają poważne problemy z zaopatrzeniem. Kreatywni brazylijskiej agencji Propeg wpadli na pomysł jak zachęcić obywateli do oddawani krwi. Głównym narzędziem przygotowanej przez nich kampanii był banner zintegrowany ze specjalną aplikacją na Facebooku. Po kliknięciu w banner, aplikacja wybierała jednego z facebookowych znajomych odbiorcy, formułując zaczepne pytanie, na które trudno byłoby odpowiedzieć przecząco: „Jeśli (imię i nazwisko znajomego z Fb) potrzebowałby krwi, czy byś ją oddał?“.
Dalsze hasło wyjaśniało: „To donate you don’t need to know. Look for a blood bank in your city and donate.“ (Aby oddać krew nie potrzebujesz wiedzieć. Poszukaj banku krwi w swoim mieście i oddaj krew).
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu