Fundacja Viva! zainaugurowała 2. etap kampanii „Wio Koniku”. Poprzedni bazował na aplikacji na Facebooku, ten to spot telewizyjny z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz (Pinnaweli) i jej córki Matyldy, który będzie emitowany w stacjach MTV, VIVA, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, Club TV, Extreme Sports Channel, Zone Europa, Zone Romantica, Zone Reality.
Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, że co roku z Polski wywozi się ok. 30.000 koni na rzeź. Większość z nich wcale nie jest w podeszłym wieku i z powodzeniem mogłaby wciąż służyć człowiekowi – chociażby przy rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. Jednak proceder wysyłania koni do zagranicznych rzeźni jest wciąż opłacalny. Fundacja Viva! zachęca do pomocy przy wykupywaniu koni przeznaczonych na rzeź i w opiece nad tymi, które już udało się uratować dając im dom w różnych zaprzyjaźnionych stajniach.
Docelowo Fundacja Viva! chce walczyć o wykreślenie koni z listy zwierząt rzeźnych.
Kampanię realizuje agencja Szwejkowski, film wyreżyserował Mariusz Palej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023