Fundacja Viva! zainaugurowała 2. etap kampanii „Wio Koniku”. Poprzedni bazował na aplikacji na Facebooku, ten to spot telewizyjny z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz (Pinnaweli) i jej córki Matyldy, który będzie emitowany w stacjach MTV, VIVA, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, Club TV, Extreme Sports Channel, Zone Europa, Zone Romantica, Zone Reality.
Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, że co roku z Polski wywozi się ok. 30.000 koni na rzeź. Większość z nich wcale nie jest w podeszłym wieku i z powodzeniem mogłaby wciąż służyć człowiekowi – chociażby przy rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. Jednak proceder wysyłania koni do zagranicznych rzeźni jest wciąż opłacalny. Fundacja Viva! zachęca do pomocy przy wykupywaniu koni przeznaczonych na rzeź i w opiece nad tymi, które już udało się uratować dając im dom w różnych zaprzyjaźnionych stajniach.
Docelowo Fundacja Viva! chce walczyć o wykreślenie koni z listy zwierząt rzeźnych.
Kampanię realizuje agencja Szwejkowski, film wyreżyserował Mariusz Palej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska