„Jak śmiesz” – myśli poniżona kobieta. „Jak sobie życzysz” – mówi do swego oprawcy. O wolność wypowiedzi upomina się kampania tureckiego Amnesty International.
Realizowana w październiku 2011 roku kampania za pośrednictwem czterech kreacji przygotowanych przez stambulską agencję Grey dotyka problemu wolności słowa.
Zrealizowane w podobnej konwencji i w identycznej – charakterystycznej dla Amnesty International – tonacji kolorystycznej, prezentują wizerunki kobiety, pracownika, robotnika i więźnia. Przy każdej z postaci znajdują się dwa dymki. Jeden z nich zawiera myśli bohatera, drugi wypowiadane przez niego słowa. Obie kwestie pomimo podobnego brzmienia, niosą ze sobą całkiem inny komunikat.
„For A World Where You Can Speak Your Mind” („O świat, w którym możesz powiedzieć to, co myślisz”) – od 50 lat walczy Amnesty International.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów