logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  02.06.2009

A-a-a-a-a

Your browser does not support the video tag.


Głuchoniemej parze rozmawianie o seksie przychodzi łatwiej niż osobom, które nie mają problemów ze słuchem. Spot reklamowy z niesłyszącymi dziewczyną i chłopakiem to część flamandzkiej kampanii z grudnia 2006 roku „Praat over seks!” („Rozmawiajmy o seksie!”) mającej na celu skłonienie ludzi do rozmowy z partnerami o ich potrzebach seksualnych. Zorganizowała ją Sensoa – flamandzka organizacja non-profit zajmująca się podnoszeniem poziomu świadomości seksualnej oraz rozwiązywaniem problemów związanych z HIV i AIDS. Kampania powstała dzięki wsparciu belgijskiego rządu. Oprócz mediów, w akcję zaangażowała się także firma Durex, organizując sieć dystrybucji plakatów rozwieszanych w belgijskich college’ach. Kampanię nagłośniono spotem reklamowym, plakatami, reklamami prasowymi i darmowymi pocztówkami dostępnymi w miejscach publicznych.

Akcję skierowano do młodych ludzi w wieku 20-30 lat, przyjmując, że osoby te nabierają dopiero doświadczenia seksualnego, eksperymentując i zmieniając swoich partnerów. Wiele z nich wstydzi się rozmawiać o swoich potrzebach i tym, co sprawia im przyjemność. Sensoa swoją kampanią przekonuje, że mówiąc o swoich upodobaniach polepsza się nie tylko swoje życie seksualne, ale i relacje pomiędzy dwojgiem ludzi. Do tego dochodzi aspekt zdrowotny dotyczący prewencji HIV i AIDS. Często jeden partner zaraża drugiego nieświadomie, nie wiedząc, że sam jest nosicielem.

Wszystkie reklamy, zrealizowane przez agencję LDV, przedstawiają kochające się pary, które mają zasłonięte usta. Wymowne hasła, jak „A-a-a-a-a. And the rest of the alphabet?” (A-a-a-a-a. A reszta alfabetu?), „Oral, vaginal, anal. And verbal?” (Oralnie, waginalnie, analnie. A werbalnie?) czy „Kissing, licking, biting, sucking. You can also use your mouth for speaking” (Całowanie, lizanie, gryzienie, ssanie. Ust możesz używać także do rozmowy.) dopełniają obrazu.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek