Trwa drugi etap charytatywno – edukacyjnej kampanii marki Irving „Zobacz Niewidomych”, w ramach której przygotowano specjalne kalendarze na rok 2010 z nakładkami Braille’a, które mają zwrócić uwagę i uwrażliwić na codzienne problemy osób niewidomych i słabowidzących. Liczbę niewidomych w Polsce szacuje się na 100 tysięcy. Na świecie jest ich ok. 37 milionów. Akcja popularyzuję ideę znakowania opakowań produktów spożywczych alfabetem Braille’a.
Kalendarz będzie dystrybuowany do specjalistycznych szkół i organizacji działających na rzecz osób niewidomych, które zostaną wskazane przez internautów. Organizację można wybrać z listy zamieszczonej na stronie www. irvingtea.com, można też zgłosić własną – posiadającą status organizacji pożytku publicznego, która działa na rzecz osób niewidomych. Na zgłoszenia organizatorzy czekają pod adresem zobacz.niewidomych@irvingtea.com do 15 stycznia 2010r.
Kalendarze trafią również na internetowe aukcje charytatywne m.in. na allegro.pl oraz onet.pl., a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne.
Na stronie marki Irving trwa także konkurs fotograficzno-plastyczny „Świat bez barier”. Tematyką zdjęć lub własnoręcznie wykonanych prac powinny być miejsca, sytuacje i emocje wspólne dla wszystkich, bez względu na to, jakimi zmysłami są odbierane. Autorzy najciekawszych prac otrzymają kalendarze.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy