Co by było, gdyby Hobbit zrezygnował z podróży, bo wolał pielić ogródek i parzyć herbatkę? A Alicja, zamiast pobiec za Białym Królikiem, postanowiła zostać razem z siostrą na brzegu rzeki? Z pewnością świat byłby znacznie nudniejszy a dzieciństwo tysięcy dzieci mniej kolorowe i ekscytujące.
Promująca czytelnictwo wśród najmłodszych kampania społeczna The Book is Way Better, czyli Książka jest znacznie lepsza wychodzi z powyższego, niezwykle prostego ale przemawiającego do wyobraźni chwytu: na kolejnych grafikach ukazano „alternatywne” wersje kultowych bajek dla dzieci, w których nic się nie dzieje. Wniosek może być tylko jeden: oryginalna książka jest znacznie ciekawsza – by się o tym przekonać, wystarczy po prostu po nią sięgnąć:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie