────── 02.10.2023
To się odciska
Kampanie poświęcone przemocy domowej należą do jednych z najtrudniejszych projektów o charakterze prospołecznym. Tym bardziej warto zwrócić uwagę na minimalistyczne printy, zrealizowane na zamówienie indyjskiej organizacji pozarządowej Shramik Bharti.
Na dwóch czarno-białych grafikach ukazano wystylizowaną pięść – odpowiednio: kobiecą i męską. Dopiero przy bliższym przyjrzeniu się widać, że ich odbiciem, „negatywem” jest profil przerażonej osoby, zapewne członka najbliższej rodziny. Dzięki takiemu zabiegowi projekt z jednej strony sygnalizuje, że przemoc zawsze odciska się na drugim człowieku, z drugiej zaś podkreśla „niewidzialność” przemocy domowej, fakt, że często potrzeba dużej spostrzegawczości, by zauważyć jej oznaki.
Nazwa kampanii:
Spot and Report Domestic Abuse
Czas:
2023.6
Kraje:
Indie
Nadawca:
Shramik Bharti
Media:
print
Wykonawca:
Hakuhodo International India
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca