#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
Często mówimy, że dialog jest najważniejszy a szczera rozmowa i otwartość są podstawą dobrej komunikacji i współdziałania. Jednak co w sytuacji, gdy za słowami nie idą czyny? Od rozmowy wszystko się zaczyna, więc lepiej nie zwlekać i zacząć już dziś.
Czy masz czasem wrażenie, że kogoś znasz, a tak naprawdę niewiele wiesz o tej osobie? Tak często bywa w relacjach między NGO, a biznesem. Firmy realizują projekty CSR, angażują pracowników w wolontariat pracowniczy, a organizacje pozarządowe występują z propozycjami współpracy do partnera biznesowego. Ale czy te dwie strony znają się, czy tylko razem współpracują bądź współpracowały? Sukcesem relacji opartej na dialogu jest możliwość faktycznego poznania drugiej strony, jej potrzeb, oczekiwań, ale i zrozumienie samego siebie.
By skuteczny dialog był możliwy, niezbędna jest szansa do jego zainicjowania. Teraz jest ku temu dogodna okazja, ponieważ wystartowała kolejna edycja projektu GO4NGO, w którym pracownicy otwierają się na NGO’sy i ich beneficjentów. Założenia projektu są bardzo proste: pracownik wspólnie z przedstawicielem NGO podejmują dowolną aktywność. Spędzony wspólnie czas mogą wykorzystać na różne sposoby: zrobić coś, czego jeszcze nigdy nie robili i przeżyć to wspólnie lub zaciekawić partnera projektu swoją pasją lub zamiłowaniem do jakiejś aktywności. Wspólna jazda na rowerze, spacer, a może mecz piłkarski? Wybór należy tylko do zainteresowanych osób.
Jasiek Mela, ambasador Fundacji Pro NGO przygotował materiał, w którym tłumaczy ideę projektu: każdy z nas może być wolontariuszem, ale najpierw trzeba się na to otworzyć. Projekt GO4NGO przełamuje lody i daje pretekst, aby przedstawiciele „różnych światów” zaczęli ze sobą rozmawiać:
Wszystkie szczegóły na temat projektu znajdują się na: GO4NGO.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie