Kreacje / printy, Kampanie, Szwecja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 08.09.2022
Po prostu mądrze
Kampanie motoryzacyjne niezwykle często bazują na skojarzeniach związanych z szeroko pojętą emancypacją i niezależnością. Innymi słowy, samochód ma uczynić jego posiadacza wolnym człowiekiem. Niekoniecznie jest to prawdą, zwłaszcza w dużych miastach.
Na zamówienie Stockholm Public Transport powstała kampania społeczna, przewrotnie zatytułowana Simply Clever – a zatem z premedytacją wykorzystująca kultowy slogan reklamowy marki Škoda. W tym przypadku jednak sens hasła ma zupełnie odmienne znaczenie od dotychczasowego. Czasy się zmieniają – wydają się mówić twórcy kampanii. Kiedyś „po prostu mądrze” było mieć własne auto. Obecnie oznacza to skorzystanie z transportu publicznego a nie stanie godzinami w korkach.
Nazwa kampanii:
Simply Clever
Czas:
2022.6
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Stockholm Public Transport
Media:
print
Wykonawca:
Familjen, Stockholm, Sweden
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour