Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt
────── 05.05.2022
Takich logo nie potrzebujemy
Wiele marek umieszcza w swoich logo wizerunki dzikich zwierząt. I zazwyczaj po każdym odświeżeniu identyfikacji wizualnej ich grafiki stają się coraz bardziej uproszczone – w myśl zasady „mniej znaczy więcej”.
Studenci brazylijskich szkół Cásper Líbero oraz Escola Cuca powiązali te dwie reguły i w oparciu o nie zaprojektowali błyskotliwą kampanię proekologiczną. Na przykładzie ewolucji trzech popularnych logo: wydawnictwa Penguin Books, samochodu Peugeot oraz przeglądarki Firefox ukazali, że w naturze mniej nie znaczy więcej. Wręcz przeciwnie.
Nazwa kampanii:
Nature doesn't need this redesign
Czas:
2022.1
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
WWF
Media:
print
Wykonawca:
advertising schools: Cásper Líbero, Escola Cuca
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie