Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 20.01.2022
Kto prowadzi?
Wraz z legalizacją marihuany w kolejnych krajach świata zaczęły pojawiać się również… kampanie społeczne, przestrzegające przed prowadzeniem pojazdów pod jej wpływem. Tym bardziej, że według badań młodzi ludzie nie wierzą, iż „jeden skręt” może mieć istotny wpływ na zachowanie za kierownicą.
Twórcy kampanii If You Feel Different, You Drive Different postanowili zatem w roli „ekspertów” obsadzić sympatyczną grupę przyjaciół, którzy wybierają się na wspólny wypad za miasto. O tym, jak skończy się ich weekendowa przygoda, można przekonać się poniżej:
O innej kampanii społecznej, ostrzegającej przed prowadzeniem pod wpływem marihuany, pisaliśmy TUTAJ.
Nazwa kampanii:
If You Feel Different, You Drive Different
Czas:
2022.1.19
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Ad Council oraz the U.S. Department of Transportation’s National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)
Media:
film
Wykonawca:
Madwell, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca