Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 13.01.2022
Marne szanse
Zaledwie 35% studentów uczelni publicznych w Brazylii należy do najniżej uposażonych warstw tamtejszego społeczeństwa. A to z kolei przekłada się na znaczące problemy i bariery przy poszukiwaniu przez młodych ludzi pierwszego zatrudnienia. Junior Achievement, organizacja NGO wspierająca osoby wchodzące na rynek pracy w Brazylii, z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza wyemitowała poniższą kampanię. Kreacja miała na celu nie tylko zwrócenie uwagi na drastyczne nierówności, mające miejsce w brazylijskim społeczeństwie, ale też podziękowanie wolontariuszom, którzy robią wiele, by im zapobiec.
Więcej na temat organizacji można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
No Chances
Czas:
2020.1.28
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
JAGO
Media:
print
Wykonawca:
Pagu, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia