Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 23.11.2021
Pozdrowienia z Łazienek
Jedną z ważniejszych form profilaktyki przeciwko epidemii Covid-19 jest unikanie dużych skupisk ludzkich oraz – gdy zachodzi taka potrzeba – samoizolacja.
Francuska agencja dadada production, w ramach działań autopromocyjnych, przygotowała dowcipną kampanię, zachęcającą do pozostania w domu. Składają się na nią trzy typowe widokówki, które zamiast reklamować wakacyjne kurorty, promują poszczególne pomieszczenia w mieszkaniu. Twórcy zadbali o to, by nadać im posmak egzotyki, a zatem pokój dzienny to El Salon, łazienka to La Bathroom, zaś kuchnia to The Cuisine, co nie oznacza konkretnego pomieszczenia, tylko kuchnię jako sposób gotowania.
Nazwa kampanii:
Greetings from home
Czas:
2020.4.9
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Francja
Nadawca:
dadada production, France
Media:
print
Wykonawca:
dadada production, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów