Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Hiszpania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 25.10.2021
Pier(w)si do wsparcia
Październik tradycyjnie obchodzony jest jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi.
I z każdym rokiem inicjatywa ta angażuje coraz więcej podmiotów na całym świecie. Nawet firmy niezwiązane na co dzień z medycyną czy profilaktyką zdrowotną przyłączają się do akcji – a ich działania mogą wzbudzić podziw swoją kreatywnością i… poczuciem humoru.
Dobrym przykładem są tu marki samochodowe Hyundai i Audi, które przyłączyły się do obchodów Miesiąca Świadomości Raka Piersi poprzez zmianę swoich logotypów w pomysłowy i wymowny sposób.
Nazwa kampanii:
Breast Cancer Awareness Month / Details can be important
Czas:
2021.10.24
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Nadawca:
Audi / Hyundai
Media:
digital / print
Wykonawca:
adjust., Greece / Made in Space, Spain
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa